Agroserv Măriuţa, compania din spatele brandului Lăptăria cu Caimac, a anunţat o creştere a vânzărilor cu 23% în primul semestru din 2023, până la 36,3 mil. lei. Pierderile s-au redus la 0,4 mil. lei

Agroserv Măriuţa (simbol bursier MILK), companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, raportează vânzări de 36,3 milioane de lei în primul semestru din 2023, o creştere de 23% faţă de S1 2022, şi o pierdere netă de 0,4 milioane de lei, o îmbunătăţire cu 71% comparativ perioada similară a anului trecut, când a avut o pierdere de 1,4 mil. lei.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro