PriceFlux, platformă software pentru monitorizarea automată a preţurilor, a depăşit pragul de 30 de clienţi. „Ne propunem să consolidăm poziţia în ţările în care activăm în prezent şi să explorăm oportunităţi în alte pieţe europene în anii următori”

Start-up-ul local PriceFlux, care a dezvoltat o platformă soft­ware ce monitorizează automat pentru comercianţi preţurile concurenţei, a ajuns la un portofoliu de 31 de clienţi distribuiţi în opt ţări, printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi Grecia, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei înfiinţate în 2019. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienţi mari de retail în portofoliul companiei.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro