(P) Hai la reciclat cu Danone, PENNY si Tetra Pak!

Eşti fan reciclare? Mâna sus! Acum ai o oportunitate la îndemână, chiar lângă tine, în oricare magazin Penny Romania din ţară.  Alături de PENNY şi TetraPak, Danone desfăşoară proiectul „Aduci la reciclat şi ai de câştigat” încă din anul 2021, în cadrul căruia se poate recicla orice ambalaj marca TetraPak, în magazilene PENNY din toată ţara. Pentru fapta bună consumatorii sunt premiaţi,pe loc, in magazin, cu produse marca Activia de băut.
Iniţiativa îşi propune să devină un demers de conştientizare în rândul consumatorilor cu privire la importanţa şi impactul unui comportament responsabil faţă de mediul înconjurător, precum şi o acţiune de educare cu privire la modul în care ambalajele se colectează şi reciclează în mod corect. Acestea vor fi preluate, ca în fiecare an, de către societatea Vrancart, pentru reciclare si reciclate cu ajutorul Asociatiei Green Ambalaje.Pe parcursul celor trei ediţii, consumatorii au fost încurajaţi să fie atenţi la ambalajele produselor pe care le achiziţionează, să recunoască, în funcţie de etichetare, care sunt acele ambalaje reciclabile, să le colecteze şi să le aducă la punctele de reciclare din magazinele PENNY. Totodată aceştia au fost educaţi cu privire la modul corect în care un ambalaj trebuie adus la un punct de reciclare: golit de conţinut, clătit şi presat, în prealabil.În fiecare ediţie a campaniei a fost integrat şi un premiu, cei care reciclează fiind răsplătiţi cu produse Activia de băut. Anul acesta, Danone oferă un iaurt de băut în mod gratuit pentru fiecare 5 ambalaje marca TetraPak aduse la casa de marcat din orice magazin PENNY din ţară. Regulamentul campaniei poate fi consultat aici.Această iniţiativă este încă un pas în faţă în respectarea demersurilor pentru sustenabilitate prin care Danone îşi propune ca, până în 2030, fiecare bucată de ambalaj Danone– de la capace la pahare de iaurt – să fie reutilizabilă, reciclabilă sau compostabilă. Totodată, proiectul „Aduci la reciclat şi ai de câştigat” sprijină unul dintre cele mai importante obiective ale Danone: ca până în 2050 să devină neutri în carbon de la fermele de unde colectează laptele, până la unităţile care gestionează ambalajele odată ce produsele sunt consumate.Produsele oferite la casa de marcat de către Danone sunt produse exclusiv în fabrica de iaurt de la Bucureşti cu lapte achizitionat de la ferme si gospodari locali. 

.hide {
display: none!important;
}
#playerContainer {
display: inline-block;
margin: 20px auto!important;
background: #eee;
display: inline-block;
padding: 20px;
border-radius: 15px;
}
.logoContainer {
margin-bottom: 10px!important;
width: 200px;
}
.logoContainer img {
width: 100%;
}

(function() {

var answerContainer;
var playerContainer;
var logoContainer;
var panel;
var audioTag;
var audioSource;
var logo;
var stage;
var songIndex = 0;
var previewState = "";
var nextBtn;
var radio_playlist = [
'/playlist/track1.mp3',
'/playlist/track2.mp3',
'/playlist/track3.mp3',
'/playlist/track4.mp3',
'/playlist/track5.mp3'
];

//creez sursa playerului
audioSource = document.createElement("source");
audioSource.setAttribute("src", radio_playlist[songIndex]);
audioSource.setAttribute("type", "audio/mpeg");

//creez playerul si adaug sursa
audioTag = document.createElement("audio");
audioTag.controls = true;
// audioTag.autoplay = true;
audioTag.appendChild(audioSource);

//creez img cu logo
logo = document.createElement("img");
logo.setAttribute("src", "/images/logo_smart.png");

//creez un div in care pun img-ul cu logo
logoContainer = document.createElement("div");
logoContainer.setAttribute("class", "logoContainer");
logoContainer.appendChild(logo);

//creez containerul playerului si adaug logoul si playerul
playerContainer = document.createElement("div");
playerContainer.setAttribute("id", "playerContainer");
playerContainer.appendChild(logoContainer);
playerContainer.appendChild(audioTag);

var interv = setInterval(function () {

panel = document.getElementById("nvl-widget-container").querySelector('.nvl-panel');

if (panel) {

panel.insertBefore(playerContainer, panel.childNodes[2]);

stage = 1;
previewState = "quiz";
addEventButton();
clearInterval(interv);
}
}, 1000);

function addEventButton() {
var interv = setInterval(function () {
nextBtn = document.getElementById("nvl-next-button");
if (typeof(nextBtn) != 'undefined' && nextBtn != null) {
if (stage > 1) {
nextBtn.removeEventListener("click", handleClickNextButton);
}
nextBtn.addEventListener("click", handleClickNextButton);
clearInterval(interv);
}
}, 100);
}

function handleClickNextButton() {

var interv = setInterval(function () {

answerContainer = document.getElementById("nvl-widget-container").getElementsByClassName("nvl-answers-container")[0];

if (typeof(answerContainer) != 'undefined' && answerContainer != null && answerContainer.hasAttribute("type")) {

if ( answerContainer.getAttribute("type") === "results" && previewState === "quiz" ) {

stage++;
previewState = "results";
playerContainer.classList.add("hide");
audioTag.pause();
addEventButton();
clearInterval(interv);

} else if ( answerContainer.getAttribute("type") === "quiz" && previewState === "results" ) {

stage++;
previewState = "quiz";
playerContainer.classList.remove("hide");
nextSong();
addEventButton();
clearInterval(interv);

}
}
}, 100);
}

function nextSong() {
songIndex += 1;
audioSource.setAttribute("src", radio_playlist[songIndex]);
audioSource.setAttribute("type", "audio/mpeg");
audioTag.load();
}

function getCookie(name) {
var value = "; " + document.cookie;
var parts = value.split("; " + name + "=");
if (parts.length == 2) return parts.pop().split(";").shift();
}

function nextDay(x){
var now = new Date();
var daysLeft = (x+(7-now.getDay())) % 7;
if(daysLeft == 0) {
daysLeft = 7;
}
now.setDate(now.getDate() + daysLeft);
return now;
}

function cookieStatus() {
var quizCookie = "nvl_quiz_cookie";
var testCookie = "verify_quiz";
var dayLimit = 1; // ziua de luni - ziua in care trebuie sterse cookieurile quizului sa se poata afisa din nou
var oraStergere = 14; // ora la care se vor sterge cookieurile

var value = getCookie(testCookie);

if (!value) {
// console.log("Nu exista cookiul meu, deci stergem cookie-ul sondajului si scriu cookie-ul meu");
var date = nextDay(dayLimit);
date.setHours(oraStergere);
date.setMinutes(0);
date.setSeconds(0);

document.cookie = quizCookie + "=; expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:01 GMT; path=/";
document.cookie = testCookie + "=1; expires=" + date + "; path=/";
}
else {
// console.log("Exista cookiul meu, deci nu fac nimic");
}
}

// cookieStatus();

})();

Tweet

Print
Mail

Articole recomandate

...

La capătul a opt zile de ofertă, investitorii de retail au alocat 6,2 mld. lei pentru Hidroelectrica. Investitorii instituţionali sunt cei care vor decide preţul şi implicit evaluarea cu care Hidroelectrica vine la Bursă. Toată atenţia, spre preţ şi posibile realocări între tranşe

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro