​Aproape toate cursele DAN Air operate de pe Aeroportul Braşov au avut probleme, compania acuză Romatsa, în timp ce instituţia invocă probleme de personal

Aeroportul Braşov, singurul aeroport construit de la zero în ultimii 50 de ani, s-a inaugurat în urmă cu două săptămâni cu mare fast, însă scandalurile s-au ţinut lanţ apoi. Primele probleme au apărut odată cu primele curse operate de DAN Air, singura companie aeriană care a intrat pe Aeroportul Braşov cu curse regulate. Compania acuză Romatsa de problemele pe care cursele operate de DAN Air le-au întâmpinat în aceste două săptămâni, în timp ce insistuţia se apară şi invocă problemele de personal, principalul motiv pentru care aeroportul funcţionează după program, adică în intervalul 7:00 la 19:00. „Pentru aeroportul Braşov, având în vedere tehnologia nou utilizată de control al traficului aerian de la distanţă, pentru prima oară în România, precum şi spaţiul aerian nou-înfiinţat cu un grad înalt de complexitate, având în vedere geografia zonei, era necesară utilizarea unor controlori experimentaţi. Astfel, utilizăm constrolori de la turnul Arad, precum şi de la Oradea şi Baia Mare. Aceştia aveau deja formare iniţială şi ani de experienţă în dirijarea aeronavelor şi doar s-au pregătit suplimentar pe configuraţia aeroportului Braşov şi noua tehnologie utilizată”, spun pentru ZF reprezentanţii Romatsa.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro