♦ După ce a avea o casă pe nume propriu nu mai este chiar visul de aur al tinerilor din generaţia Z, nici maşina personală nu mai este un ţel relevant pentru personalitatea celor mai mici de 30 de ani ♦ Obişnuiţi să experimenteze academic şi profesional, având un apetit de a schimba joburi şi locuri de muncă mai pronunţat decât orice altă generaţie, dar şi foarte atenţi la bani, investiţia în active care-ţi blochează resurse importante pe termen foarte lung nu mai sună deloc bine pentru unii exponenţi ai Gen Z ♦ Industria auto şi soluţiile de finanţare trebuie să se adapteze rapid dacă vor să „călătorească“ alături de generaţia Z pe acest nou drum al mobilităţii. „Folosesc maşina în afara oraşului, dar merg împreună cu prietenii sau rudele. Din punctul meu de vedere, maşina e utilă doar în afara oraşului, să poţi merge în zone în care ajungi cu greu cu trenul sau alte mijloace de transport în comun. În oraş aleg să merg cu transportul în comun sau să folosesc una din soluţiile de car sharing, de multe ori câştigi mai mult timp aşa decât dacă ai folosi maşina personală. Dacă voi investi într-o maşină, va fi probabil o decizie foarte bine calculată, dacă merg mult în afara oraşului şi dacă nu există o alternativă mai puţin costisitoare“, spune Miruna, 25 de ani.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro