
Piaţa creatorilor de conţinut din România se află într-o etapă de creştere accelerată, pe fondul investiţiilor tot mai mari în campanii de influencer marketing şi a trecerii brandurilor de la „experimente” la strategii serioase de promovare. Conform studiului MOCAPP împreună cu HypeAuditor, piaţa de Influencer Marketing din România este estimată la 112 milioane de euro în 2025. În acest context, chiar şi creatorii cu comunităţi medii sau mici, între 10.000 şi 30.000 de urmăritori, capătă o importanţă reală, oferind un raport atractiv între cost şi impact. Aceştia devin opţiuni rentabile pentru branduri, mai ales când contează engagement-ul şi credibilitatea, nu doar numărul brut de urmăritori. Potrivit Dianei Coman, profesor şi creator de conţinut, chiar şi influencerii fără milioane de urmăritori pot realiza venituri lunare din social-media care ajung şi la 15.000 de euro.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro