
Deşi de foarte multe ori tinerii indică o preferinţă clară pentru piese vestimentare care ies din zodia fast-fashion, pe de altă parte livrările de la Temu sau Shein cresc. La orice simplă căutare de produse în mediul online, Temu şi Shein apar printre opţiunile care se afişează constant consumatorilor. Niciuna dintre cele două platforme originare din China nu are vreo personalitate juridică în România. Totuşi, piaţa locală este invadată de produse comandate de pe aceste platforme. Astfel, unu din zece colete din maşinile curierilor conţine obiecte comandate de pe Temu sau Shein, arată o analiză făcută de ZF anul trecut. De la haine, încălţăminte, decoraţiuni, papetărie, bricolaj, veselă, diferite dispozitive şi multe alte obiecte pot fi găsite pe aceste platforme. Marketingul agresiv al platformelor chinezeşti îi determină pe consumatori să considere că au nevoie de produsele promovate, mai ales că preţurile sunt inferioare faţă de ceea ce poate fi găsit pe piaţa locală.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro