
Brandurile investesc la ora actuală sume exorbitante în programe de loialitate pentru a-şi menţine clienţii preocupaţi cu produsele şi serviciile oferite, dar multe companii nu îşi înţeleg cu adevărat publicul ţintă. Crescuţi într-un ecosistem digital saturat de prea multe opţiuni, tinerii Generaţiei Z reprezintă o provocare pentru majoritatea brandurilor şi ridică unele semne de întrebare cu privire la loialitatea manifestată faţă de branduri. Tinerilor le place să îşi cheltuie banii, dar nu în acelaşi mod ca generaţiile anterioare. Ei sunt foarte atenţi pe ce îşi cheltuie banii şi în ce moment. Într-un articol publicat de BBC, se menţionează că puterea lor de cumpărare este estimată undeva la 450 de miliarde de dolari la nivel mondial. Totuşi, loialitatea lor nu se câştigă uşor, companiile trebuie să le ofere transparenţă, autenticitate şi coerenţă.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro