Opinie Deloitte: Noile cerinţe de reglementare privind canalele digitale de înrolare a clienţilor impun modificări în procesele şi procedurile băncilor. Care sunt provocările?

După succesul răsunător obţinut în retail, tehnologie, media şi comunicaţii, activitatea de înrolare la distanţă a clienţilor începe să câştige teren şi în rândul instituţiilor de credit şi financiare, domeniu în care oferirea acestei opţiuni unui client este un demers complex, din cauza reglementărilor stricte. Măsurile restrictive impuse la începutul perioadei de pandemie de COVID-19 au limitat libertatea de mişcare a oamenilor şi au impulsionat băncile să accelereze transformarea tehnologică, inclusiv prin crearea de canale digitale pentru a atrage noi clienţi. Clienţii băncilor aveau deja, de mulţi ani, opţiunea de a efectua zilnic tranzacţii şi operaţiuni bancare prin intermediul internet bankingului sau a aplicaţiilor de smartphone banking, însă înrolarea unui client nou prin intermediul acestor canale este o arie în care puţine bănci deveniseră active înainte de pandemie.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro