Puterea celor mari: doar 23 de fabrici de lapte dintr-un total de 254 sunt invitate la masa marilor retaileri alimentari. Firmele mici, responsabile de 30% din locurile de muncă din sector, rămân să vândă pe unde pot

Discuţiile despre scăderea preţului laptelui au adus în prim-plan informaţii despre fabricile care au puterea să stea la masă cu marii retaileri: 23 de fabrici de lapte dintr-un total de 254 de companii care activează în industria laptelui. Cei 23 de procesatori „care contează“ vin cel mai probabil din sfera com­pa­niilor mari din industrie (7 la număr) şi o parte dintre cele mijlocii (26 de firme în total). Restul? Nu contează. Oricâte declaraţii ar veni dinspre retailerii internaţionali privind susţinerea industriei alimentare din România, cifrele puse pe masă în discuţia cu autorităţile prezintă realitatea care face din piaţa românească o piaţă prizonieră a importurilor.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro