
♦ Retailul premium şi de lux dintr-o ţară oferă, pe de-o parte, o imagine a nivelului de dezvoltare din respectiva societate. Pe de altă parte, este o oglindă şi a turismului, dat fiind că o bună parte din încasările acestor mărci de modă, cosmetice, bijuterie şi orologerie sunt obţinute de la vizitatorii care vin în scop de business ori de leisure ♦ În ceea ce priveşte România, această piaţă a fost şi este în continuare subdezvoltată, cu un număr mult mai mic de mărci decât în ţările din regiune, spre exemplu. Motivul? Multă vreme, consumatorii locali au preferat să îşi facă shoppingul în străinătate, iar turiştii au fost prea puţini ca să pună umărul la dezvoltare ♦ Lucrurile par să se schimbe însă, pe măsură ce economia s-a maturizat, puterea de cumpărare a crescut, iar baza de consumatori locali de top, de asemenea. Plus că şi turismul este văzut a avea un potenţial uriaş ♦ Aşadar, piaţa de lifestyle şi lux intră într-o nouă eră?
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro