Cum a ajuns unul dintre cele mai iubite branduri româneşti din anii ’90 să prindă din nou viaţă şi să ajungă din nou pe mesele românilor. Antreprenorul român care stă acum spatele berii Griviţa are planuri mari şi vrea să ducă produsul său şi peste hotare VIDEO

Matei Lucescu, antreprenorul care se află în spatele brandului de bere Griviţa şi care a readus pe mesele românilor una dintre cele mai iubite beri ale anilor ‘90, prin deschiderea Fabricii Griviţa din Bucureşti, în 2019, a investit 6,5 mil. euro într-o a doua fabrică ridicată de la zero în Popeşti-Leordeni şi planul său este să ducă brandul de bere Griviţa peste graniţe în următorii ani.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro