♦ „Cred că suntem în faza în care facem alfabetizare digitală privind noile tehnologii. Discutăm despre a face cele mai elementare lucruri care cresc productivitatea, să nu mai facem lucrurile ca pe vremuri“ ♦ „Companiile sunt obligate să inoveze. Printarea 3D este o parte extrem de importantă din accelerare pentru că îţi scurtează foarte mult timpii de aşteptare în realizarea de prototipuri.“ ♦ „Sunt progrese în alfabetizarea digitală, vorbim despre liceeni care astăzi ştiu să construiască roboţi, care ştiu să folosească programe de modelare şi imprimare 3D. Ei sunt următorii angajaţi şi ce facem dacă noi nu putem să-i absorbim pe aceşti angajaţi?“ Companiile din România trebuie să îşi dezvolte competenţele digitale, să aibă o mentalitate deschis către tehnologie şi să utilizeze noile inovaţii pentru a creşte productivitatea. Piaţa locală ar trebui să aibă în primul rând o accelerare a competenţelor digitale ale companiilor mici şi mijlocii, înainte de a vorbi despre inovaţie şi despre productivitate. Productivitatea o creştem în primă fază prin competenţa digitală, au fost câteva dintre concluziile webinarului „Work Smart – Work Digital. Cum adoptă companiile şi antreprenorii din România noile tehnologii şi îşi dezvoltă competenţele digitale pentru viitor“.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro