ZF ecommerce Summit 2023. Doina Vîlceanu, director de marketing, ContentSpeed: Trebuie să mergem spre hiperspecializare pentru că diferenţa stă în servicii. Ne lipsesc în prezent marketplace-urile specializate – de farma, de alimente-, dar pregătim şi noi nişte surprize în acest sens

„Companiile mari care nu erau prezente în online şi care au fost nevoite să fie active şi în acest mediu au avut cereri de funcţionalităţi complexe. Ei au trebuit să concureze cu cei care aveau deja experienţă de 20 de ani în online. Iar pentru ca un brand mare să intre în online trebuie să facă ceva în plus ca să atragă lumea la ei pe site. Au nevoie de o strategie pentru a se alinia cu cerinţele pieţei din prezent. Şi am ales câteva nişe în dezvoltarea cărora credem pe viitor şi ne-am hiperspecializat pe aceste domenii. Am încercat să atragem cei mai mari jucători din diferite domenii – spre exemplu din construcţii -. Şi considerăm că trebuie să mergem spre hiperspecializaream pentru că diferenţa este în servicii. Este o perioadă cu emoţii dar companiile care vor trece şi peste această perioadă sunt acelea care vor investi în direcţiile potrivite. Anul acesta facem hiperspecialziare pentru magazinele medii şi mari care au nevoie de diverse servicii şi lucruri”, a spus Doina Vîlceanu, director de marketing al ContentSpeed, companie locală specializată în furnizarea de soluţii software pentru industria de comerţ electronic, în cadrul conferinţei ZF ecommerce Summit 2023.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro