Start-up-ul de video marketing Videowise ridică o finanţare de 3 mil. dolari. „Avem oportunitatea de a extinde tehnologia dedicată experienţelor de cumpărături video omnichannel”

Start-up-ul românesc Videowise, care a dezvoltat în 2021 o platformă de video marketing pentru brandurile din e-commerce, a ridicat o rundă de finanţare în valoare de 3 milioane de dolari de la fonduri de investiţii şi investitori strategici, pentru a extinde capabilităţile platformei transformând-o într-un omnichannel al experienţei de cumpărare online prin video marketing, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Runda de tip seed a fost finanţată de fondurile de investiţii Slack Fund (fondul de investiţii al companiei Slack), cu participarea FounderCollective, Underline Ventures, MuVentures şi Ratio Ventures, dar şi a investitorilor strategici Stan Chudnovsky (ex-Meta, PayPal), Javier Olivan (COO Meta), Ed Baker (ex-Uber), Scott Belsky (co-fondatorul Behance, ex-Adobe) şi Gokul Rajaram (Google & Meta).

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro