Nestlé raportează vânzările pe primele nouă luni al anului 2024

Care sunt rezultatele înregistrate de Nestlé România pe primele nouă luni ale anului 2024 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut?Silvia Sticlea: După primele nouă luni ale anului, Nestlé România a înregistrat o creştere organică solidă de 5,7%. Acest rezultat reflectă angajamentul echipei în furnizarea de produse de înaltă calitate şi în satisfacerea nevoilor în continuă evoluţie ale consumatorilor noştri. Doresc să mulţumesc întregii echipe pentru eforturile depuse în această perioadă, pentru angajamentul neobosit şi pentru impactul pozitiv adus societăţii. De asemenea, le mulţumim tuturor partenerilor noştri pentru contribuţia lor la aceste rezultate şi, desigur, tuturor consumatorilor care au încredere în produsele noastre. Obiectivul nostru general este de a obţine al unsprezecelea an consecutiv de creştere pentru Nestlé România.
Care au fost produsele sau brandurile care au contribuit cel mai mult la rezultatele de pe primele nouă luni ale anului?Silvia Sticlea: Cu un portofoliu atât de diversificat, este dificil să evidenţiezi un produs „vedetă”, deoarece ne adresăm unei game variate de nevoi, momente de consum, precum şi unui public foarte larg de consumatori. În primele nouă luni ale anului, produsele care s-au evidenţiat prin performanţe peste medie au fost cafeaua (NESCAFÉ şi Nespresso), produsele culinare (Maggi), produsele pentru animale de companie (Purina) şi produsele din categoria vitamine, minerale şi suplimente (Solgar). Toate categoriile au înregistrat performanţele prognozate pentru perioada de referinţă, fiecare contribuind, desigur în măsură diferită, la rezultatul consolidat.Care este produsul/brandul vedetă al verii? Silvia Sticlea: Dacă este să ţinem cont de expunerea de care a beneficiat în această vară aş spune KitKat, care a fost prezent la festivalurile Neversea şi Untold cu activări care i-au încântat pe participanţi, dar şi comunităţile online ale influencerilor care ne-au fost alături în campanie. Alte două branduri care au fost prezente foarte mult în mijlocul consumatorilor au fost NESCAFÉ şi Maggi, care au început toamna în forţă, participând la ComicCon şi interacţionând direct cu consumatorii lor.Aţi remarcat vreo modificare, de orice fel, a obiceiurilor de consum în această perioadă, faţă de aceeaşi perioadă de referinţă din 2023? Dacă da, care ar fi?Silvia Sticlea: Unul dintre trendurile semnificative este interesul crescut pentru gătitul acasă alături de familie, influenţat de programul flexibil de lucru al multor companii, creşterea retailului online, preocuparea pentru produsele şi brandurile sustenabile, precum şi creşterea interesului pentru alimentaţia echilibrată. În consecinţă, oferim consumatorilor noştri o varietate mare de opţiuni de alegere, având în vedere criteriile actuale precum alimentaţia echilibrată, sustenabilitatea produselor şi producătorilor, notorietatea şi preferinţa mărcilor, disponibilitatea şi accesibilitatea produselor. În continuare, alegerile bazate pe marcă, raportul calitate-preţ şi accesibilitate sunt preferate.Care au fost cele mai mari provocări, din punct de vedere business, în 9M 2024?Silvia Sticlea: Provocările anului 2024 au fost în mare aceleaşi ca şi în anii anteriori. Piaţa bunurilor de larg consum depinde de evoluţia generală a economiei şi a puterii de cumpărare a consumatorilor. Continuă să existe provocări logistice şi pe lanţul de aprovizionare şi, nu în ultimul rând, cele generate de manifestările schimbărilor climatice care fie aduc secetă, fie inundaţii, afectând terenuri agricole şi materia primă care stă la baza realizării produselor noastre. Toate acestea ne obligă să ne pregătim întotdeauna cu mai multe scenarii pentru a răspunde noilor tendinţe de piaţă şi comportamentului actual al cumpărătorilor, având întotdeauna în minte binele consumatorilor şi al angajaţilor noştri.

.hide {
display: none!important;
}
#playerContainer {
display: inline-block;
margin: 20px auto!important;
background: #eee;
display: inline-block;
padding: 20px;
border-radius: 15px;
}
.logoContainer {
margin-bottom: 10px!important;
width: 200px;
}
.logoContainer img {
width: 100%;
}

(function() {

var answerContainer;
var playerContainer;
var logoContainer;
var panel;
var audioTag;
var audioSource;
var logo;
var stage;
var songIndex = 0;
var previewState = "";
var nextBtn;
var radio_playlist = [
'/playlist/track1.mp3',
'/playlist/track2.mp3',
'/playlist/track3.mp3',
'/playlist/track4.mp3',
'/playlist/track5.mp3'
];

//creez sursa playerului
audioSource = document.createElement("source");
audioSource.setAttribute("src", radio_playlist[songIndex]);
audioSource.setAttribute("type", "audio/mpeg");

//creez playerul si adaug sursa
audioTag = document.createElement("audio");
audioTag.controls = true;
// audioTag.autoplay = true;
audioTag.appendChild(audioSource);

//creez img cu logo
logo = document.createElement("img");
logo.setAttribute("src", "/images/logo_smart.png");

//creez un div in care pun img-ul cu logo
logoContainer = document.createElement("div");
logoContainer.setAttribute("class", "logoContainer");
logoContainer.appendChild(logo);

//creez containerul playerului si adaug logoul si playerul
playerContainer = document.createElement("div");
playerContainer.setAttribute("id", "playerContainer");
playerContainer.appendChild(logoContainer);
playerContainer.appendChild(audioTag);

var interv = setInterval(function () {

panel = document.getElementById("nvl-widget-container").querySelector('.nvl-panel');

if (panel) {

panel.insertBefore(playerContainer, panel.childNodes[2]);

stage = 1;
previewState = "quiz";
addEventButton();
clearInterval(interv);
}
}, 1000);

function addEventButton() {
var interv = setInterval(function () {
nextBtn = document.getElementById("nvl-next-button");
if (typeof(nextBtn) != 'undefined' && nextBtn != null) {
if (stage > 1) {
nextBtn.removeEventListener("click", handleClickNextButton);
}
nextBtn.addEventListener("click", handleClickNextButton);
clearInterval(interv);
}
}, 100);
}

function handleClickNextButton() {

var interv = setInterval(function () {

answerContainer = document.getElementById("nvl-widget-container").getElementsByClassName("nvl-answers-container")[0];

if (typeof(answerContainer) != 'undefined' && answerContainer != null && answerContainer.hasAttribute("type")) {

if ( answerContainer.getAttribute("type") === "results" && previewState === "quiz" ) {

stage++;
previewState = "results";
playerContainer.classList.add("hide");
audioTag.pause();
addEventButton();
clearInterval(interv);

} else if ( answerContainer.getAttribute("type") === "quiz" && previewState === "results" ) {

stage++;
previewState = "quiz";
playerContainer.classList.remove("hide");
nextSong();
addEventButton();
clearInterval(interv);

}
}
}, 100);
}

function nextSong() {
songIndex += 1;
audioSource.setAttribute("src", radio_playlist[songIndex]);
audioSource.setAttribute("type", "audio/mpeg");
audioTag.load();
}

function getCookie(name) {
var value = "; " + document.cookie;
var parts = value.split("; " + name + "=");
if (parts.length == 2) return parts.pop().split(";").shift();
}

function nextDay(x){
var now = new Date();
var daysLeft = (x+(7-now.getDay())) % 7;
if(daysLeft == 0) {
daysLeft = 7;
}
now.setDate(now.getDate() + daysLeft);
return now;
}

function cookieStatus() {
var quizCookie = "nvl_quiz_cookie";
var testCookie = "verify_quiz";
var dayLimit = 1; // ziua de luni - ziua in care trebuie sterse cookieurile quizului sa se poata afisa din nou
var oraStergere = 14; // ora la care se vor sterge cookieurile

var value = getCookie(testCookie);

if (!value) {
// console.log("Nu exista cookiul meu, deci stergem cookie-ul sondajului si scriu cookie-ul meu");
var date = nextDay(dayLimit);
date.setHours(oraStergere);
date.setMinutes(0);
date.setSeconds(0);

document.cookie = quizCookie + "=; expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:01 GMT; path=/";
document.cookie = testCookie + "=1; expires=" + date + "; path=/";
}
else {
// console.log("Exista cookiul meu, deci nu fac nimic");
}
}

// cookieStatus();

})();

Tweet

Print
Mail

Articole recomandate

...

Impozitarea micilor antreprenori: de ce nu fac PNL şi PSD front comun în faţa Bruxellesului pentru susţinerea taxei pe cifra de afaceri? Pentru ca pensiile să treacă de 9% din PIB, partidele care conduc România s-au bătut la Bruxelles, dar la întreprinzători doar se grăbesc să arate că celălalt e vinovat

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro