Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Cred că multe mărci locale sunt deja bine consolidate aici, au nevoie doar de o poveste şi o reţea de distribuţie ca să meargă pe alte piete

Demersul de a face mărci private include ideea de a le duce şi în alte ţări şi noi vrem să creăm produse marcă proprie în România, pe care să le ducem şi în magazinele din alte ţări, a declarat Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan în cadrul conferintei BRANDURI ROMÂNEŞTI 2024. ”Cred că multe mărci locale sunt deja bine consolidate aici, au nevoie doar de o poveste şi o reţea de distribuţie ca să meargă afară.  Rolul nostru este de a susţine mărcile româneşti şi să le ajutăm să se dezvolte, să le dăm anvergură internaţională. Am creat Clubul Mărcilor Emblematice şi noi le invităm, fără taxă, ca să le oferim oportunităţi de expunere în magazinele noastre. Avem peste 40 de mărci acum şi diferite evenimente pentru a le putea prezenta. Ele pot fi mai vechi sau mai noi, doar să fie cunoscute şi iubite de români. Avem o reţea de televizoare în magazine pentru a le putea promova cât mai clar”.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro