Contrar părerii generale, tinerii din Generaţia Z sunt mai orientaţi spre viitor decât generaţiile anterioare, au un puternic simţ al responsabilităţii şi investesc în ei înşişi, potrivit studiului Deloitte 'How does European Generation Z buy insurance?', realizat în nouă ţări europene, inclusiv România. Respondenţii din Generaţia Z (cu vârste cuprinse între 23 şi 27 de ani) au planuri de viitor în proporţie de 83%, iar 38% dintre ei îşi stabilesc obiective pentru cel puţin trei ani, în timp ce un procent egal, pentru o perioadă de unu până la trei ani. Aceştia sunt urmaţi de Millenniali (cu vârste cuprinse între 28 şi 42 de ani), dintre care 81% îşi planifică viitorul, şi de Generaţia X (cu vârste cuprinse între 43 şi 55 de ani), cu 71%
Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro