Aplicaţia Munch a ajuns la 128 de parteneri şi a fost descărcată de 10.000 de ori în primele 3 luni de la lansarea pe plan local. Pe lângă reducerea risipei de mâncare, start-up-ul ungar vrea să reducă acum şi risipa de flori

Start-up-ul Munch din Ungaria, care a intrat pe piaţa locală în martie anul curent cu aplicaţia sa prin care vrea să contribuie la reducerea risipei alimentare, a ajuns în primele la 128 de parteneri şi 194 de locaţii în România, aplicaţia sa mobilă având până acum peste 10.000 de descărcări. Cel mai recent parteneriat încheiat de Munch pe plan local este cu lanţul de cofetărie-pastiserie Ana Pan, toate cele 16 locaţii ale sale fiind înregistrate în aplicaţie. Printre ceilalţi parteneri Munch pe zona de mâncare se numără şi Tort de bezea, Simigeria Petru, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe şi Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill şi Hello Donuts.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro